Sovrummet

| Inredning
 
Välkomnar mina nya sängbord med solsken utomhus. Visst är det helt fantastiskt väder nu? Solen lyser och imorse var det två talgoxar som försökte komma in i mitt sovrum (fönstret stod på glent). Vårkänslor!
Nu har vi precis kommit hem med sängborden till sovrummet och ingen är gladare än jag. Var S som hittade dessa nya och tyckte att de skulle passa in här jämfört med de gamla (se nedan) och jag kan inte mer än hålla med..
 
 
 
Före & Efter
 
Skillnaden är ganska radikal om jag själv får säga det - till det bättre. Nu är de nya sängborden väldigt små jämfört med de bruna Malm från Ikea som är stora och väldigt rymliga. Men helt ärligt så har det mest legat massa skräp i dem, sånt som inte tillhör ett sovrum. Jag är supernöjd med dem nya, helt klart!



Sanna

Så oerhört fint :)


Kom ihåg mig?