Valentine's

| Dagligen
 
 
 
 
 
14 februari - Alla hjärtan. Ja, det är väl ingen som kan undergå att det är Valentine's day idag, men visst är det lite mysigt ändå? S och jag var faktiskt ute och åt redan igår, så vi smygstartade denna rosa kärleksdagen redan då. Himla mysigt hade vi det i alla fall. Och nu på morgonen började vi med en pre-frukost i sängen (som nästan är obligatorisk nu) innan gymmet och efter har vi ätit amerikanska pannkakor - hur lyxigt och gott? Lyckligt lottad.
 
Häromdagen fick jag detta fina halsbandet från Lily and Rose av S, en tidig ♥ dags-present. Det är tillhörande till mina örhängen som jag har köpt långt innan, i färgen Silk. Och gissa om jag blev glad? Har svårt för halsband, men har länge velat ha något relativt enkelt och glittrande runt halsen. S, han kan :)
 
Hjärtans dag är årets dyraste kärleksdag, men det är fint att göra liite extra och lite extra piffigt för sina nära och kära en dag som denna. Ett liten kärleksförklaring eller en hälsning till de som betyder lite extra för en gör himla mycket - det får man inte glömma bort. Glad alla hjärtans dag på er!



Anita

Ha en fin dag! :D


Kom ihåg mig?