Värt att läsa!

| Dagligen
 
Måndag i soffan! Vad skönt det är att slå sig ner i soffan efter ha hunnit tvätta några maskiner, varit på gymmet tillsammans med S, ätit en powerfrukost samt tagit en skön dusch. Och det bästa är att klockan inte alls är mycket.. Lovely! Min lediga måndag kommer fortsättas att spenderas i soffan varvat med vid mitt nya skrivbord i sovrummet. Idag ska jag nämligen försöka beta av några till inlämningar, så är det gjort sen. Men först tänkte jag tipsa er om Camilla Davidssons böcker, igen..
 
 
 
Camilla Davidsson är en ny debutförfattare och av en slump kom jag över boken Under vintergatans alla stjärnor och Änglarna dansar i gryningen här. Och tyckte att den först nämnda var otroligt givande! Feelgoodböcker om huvudkaraktären Emmas olika resor. I under vintergatans alla stjärnor får man följa med Emma när hon pilgrimsvandrar från Frankrike till Spanien, och hur mycket känslor väcks till liv och försöken till bearbetning. Finns mycket att relatera till i böckerna, för resorna handlar mesta dels om personlig utveckling och känslomässiga resor. Tycker verkligen ni ska haffa böckerna om ni kommer över dem.. 
 
Inlägget innehåller adlinks




Kom ihåg mig?