Bröllop i Göteborg

| Dagligen
 
 
 
Weekend in Gothenburg! För det första så fick vi turligt nog superfint väder när vi anlände i Göteborg under lördagsmorgonen och det uppskattades otroligt mycket. Vi har inte sett mycket sol, om man säger så. Att vi sedan fick tillgång till vårt hotellrum på Hotell Opera, redan klockan nio, var ju en stor lättnad. Detta resulterade i en liten vila innan vi tog en promenad i hamnen. När det var dags gjorde vi i ordning oss på hotellrummet och körde sedan ut till Råda Säteri herrgård i Mönlycke och möttes av en magisk plats.
 
Som jag nämde i förra inlägget så var det otroligt magiskt att få se en av sina äldsta vänner att gifta sig. Ute på stenbryggan vid vattnet stod vi samlade och fick vittna när J & A blev äkta makar och lovade varandra att dela kärleken resten utav livet. Detta inför familj och vänner. Åh, vilken gåshud jag hade i den stekande solen.
 
 
 
 
Med ett bohemsiskt, sött och vackert tema skålande vi för brudparet uppe under balkongen på terassen. När brudparet och deras bestman/bridmaids sedan var i väg och tog bilder gick vi andra gäster en tipspromenad och minglade runt i den här fina miljön. Wow!
 
 
 
 
 
Lite blandade bilder från den vackra miljön och på brudparet. Det serverades utsökt trerättersmiddag inne i Herrgården innan det blev Boliviansk dans, tårta och andra festligheter på andra våningen. Herrgården har mycket historia bakom sig som man kunde se inne och utanför huset - vilket gjorde det hela lilla extra tycker jag som älskar sådant.



Sanna

WOW, gud så vackert, kan tänka mig att ni båda fick en hel del inspiration :)


Kom ihåg mig?