Monday, mondaylicious.

| Dagligen
 
Just love mondays! Alltså wow, vilken bra helg det blev trots grått väder, trötthet och fortsatta känningar i hals och bihålor. I lördags jobbade jag 7-20 innan jag svirrade om till festblåsan och packade ner bubbel:t för att fira Sandra och Linda, Lagom trött och så där, men glittrigt var det! Igår var det mysdeluxe på schemat. Låg extra länge i sängen och blev dessutom väckt med lyxkaffe och frukost inne i sovrummet (och några avsnitt av serier). Sedan begav jag mig för en liten fika innan jag blev upphämtad för storhandling och ännu mer lyx: pannkakor och nutella till lunch. Oj, så gott! Sedan var det inget mer på schemat utan söndagseftermiddagen spenderades i soffan med min finaste S. 
 
Och så var det måndag igen. Jag älskar verkligen att sitta där på söndagskvällen och planera inför nästkommande vecka. Få in så mycket som möjligt av livet på en vecka, känna utmaningarna och livsglädjen sprudla. Den känslan är enastående! Har redan avverkat ett gympass trots fortsatta känningar i hals och bihålor. Visst är det jobbigt när det bara känns men ej bryter ut? Hopplöst! Och nu filar jag istället på en inlämning tillsammans med förmiddagskaffe, gott. I kväll ska vi till T och planera New York resan som går i stapeln om mindre än två månader nu, woho! Som jag längtar. 




Kom ihåg mig?