Fotografering på ett rapsfält

| Dagligen, Fotografier
 
 
I förra veckan var jag ute på ett rapsfält och knäppte magiska bilder på Sandra och hennes dotter. Min kamera har legat och dammat ett bra tag nu, så det var verkligen på tiden att bege sig ut för lite fotografering. Och vad passade då inte bättre än att göra det på ett rapsfält här i Skåne, med en häst, och en oslagbar duo? Har långt i från redigerat bilderna jag tog, men några få har jag hunnit med mellan alla andra to do saker, och är väldigt nöjd hittills. Det är något speciellt att fotografera barn, oskuldsfullt, naturligt och lite busigt. 
 
Självklart hoppas jag att få utvecklas mer med fotograferandet och framför allt nu när skolan är slut. Vill verkligen ha något bredvid jobbet, annars klättrar jag på väggarna. Och detta hade varit perfekt! Utvecklas och utveckla. Fortsätta skapa och använda sin kreativitet! Jag får spåna extra noga på detta nu och hoppas på att det händer något inom snar framtid. 




Kom ihåg mig?