Ett rent hem

| Dagligen, Livsstil
 
Känslan utav ett rent hem är något bland det viktigaste för mig. När jag har det rent, det luktar fräscht och det mesta är undanplockat - då känner jag mig hel. Det är mycket mer saker som gör mig hel som människa, och mycket annat som är viktigt för mitt välmående - men ett rent hem har någon magisk prick över i:t. 
Nu finns det inte tid att vara pedantisk eller "städ-galen", vilket är otroligt skönt, men ett hem som doftar fräscht gör mycker i längden. Så i förra veckan när jag var och fikade med en vän, då införskaffade båda varsin doftspray för hemmet och textiler. Denna från Washologi med doft av linnevatten doftar gudomligt och är ett superbra tips för att vidbehålla känslan av ett nystädat hem. Ett litet tips så här denna onsdag, en bra julklapp om inte annat.




Kom ihåg mig?