Helg

| Dagligen

Nu lider jobbveckan mot sitt slut! Vad glad jag är över det. Varit en intensiv vecka för mig, men en bra sådan. Har rört mig mycket, fixat lite i hemmet, träffat mina tärnor och lite annat kul. Det har dock känts som en väldigt lång vecka för mig, så jag inte låta bli att längta tillbaka till Paris med fästmannen.


Söndag och farsdag. Vi började dagen med den traditionella kaffekoppen i sängen innan vi styrde bilen till Lund. Där hämtade vi upp frukostbullar, brieost och annat gott. Sedan dukades detta upp hos svärföräldrarna. Fick lite kvalitetstid med dem. Blev även tur i Lund och ytterligare en julklapp blev inhandlad. Verkligen extra mysigt innan jobb, som jag befinner mig på nu. I morgon är jag äntligen ledig och den ska avnjutas, för sedan står ytterligare nio jobbdagar på schemat.





Kom ihåg mig?