Lyx blandat med budget

| Dagligen
- Innehåller reklamlänkar -
 
 
Äntligen söndag och dags för spadag! Efter min jobbhelg förtjänar jag en lugnare kväll med tända värmeljus, god middag på spisen, en skön dusch med både hårinpackning och ansiktsmask + att vara invirrad i en skön morgonrock. Det är både ett bra avslut på en lång arbetsvecka och start på ytterligare en ny. Det gör söndagarna lite extra speciella, eller vad tycker ni? Idag blir det dessutom Bingolotto med min blivande man, eller ska jag säga gubbe, haha? ;)
 
Idag inviger vi dessutom våra nya handdukar, från både Rusta och Lexington! Något jag just älskar är att blanda budget och lite lyxigare - så som handdukarna. Detta är tredje upplagan i tredje färgen som vi gör just så här. Nämligen att köpa handdukarna på Lexington och badhanddukarna på Rusta eller Jysk. Tycker det blir en utmärkt kombo, dock blir färgerna inte helt perfekta, men det får man ta. 
 
 
Den här gången blev det dessa navy handdukarna som passar ypperligt in i vårt hem. I höst satsar vi nämligen på mörkgrått och navy bland våra textiler i både vardagsrum och sovrum, och nu även i badrummet. Det har inte varit ett planerat val utav färgerna, utan det har bara infallit och känts rätt. Underbart, eller hur? Och sedan är det ju speciellt med nya handdukar, extra mjuka och sköna! 
 
Vad föredrar ni ? Lyx eller budget?
Eller som jag båda två?



ajlimullersandvik.blogg.se

så fint med marinblått och mörkgrått :D Jag har inte bestämt vad jag ska köra på för färg i höst... kanske... orange :)

Jag gillar lyx men kör av ekonomiska skäl på budget ;)

Elin Bjurek

Snyggt!! Jag gillar att blanda :)


Kom ihåg mig?