Oktoberlistan

| Dagligen, Livsstil
 
Oktober, ljuva oktober! Jag vet att hösten officiellt började redan i September - men sommarvärmen kom tillbaka en gnutta här i Skåne, och hösten blir ju mer magisk under Oktober månad. Så nu kör vi! Dessutom har jag lite mer att se fram emot under Oktober.
 
Så.. vad händer då under denna månaden? 
Började igår med att min svåger fyllde år och bjöd in på kalas.
Lite lugnare jobbmånad väntas
Till helgen ska vi på Titanic-utställningen i Malmö & sedan äta brunch på hotell
Både bio -och spadejt är planerade tillsammans med min blivande man
Ska äntligen få träffa min familj och vårt nya tillskott i Växjö
Brorsdottern fyller hela två år!
Lite förändringar med bloggen står på agendan
Mysiga middagar med vännerna är planerande
Vi ska fortsätta att planera bröllopet och inhandla lite detaljer
Sju månader kvar tills vi gifter oss !?
Avslutar månaden i ett höstigt Paris tillsammans ♥
 
Denna månaden har jag väntat på sedan jag vet inte när. Mycket som händer och mycket mysiga saker som är bra för kropp och själ. Att få träffa min älskade familj och vårt nya tillskott (min brorsson). Sedan fyller dessutom min brorsdotter hela två år och det vankas självklart kalas för denna lilla prinsessan. Nu återstår present till henne, men det ska nog inte bli så svårt. Ni ser även att det är fokus på oss och bröllopet lite extra denna månaden, och det är ju bara mysigt. Häromdagen fick vi vår första bröllopsgåva, och vilken gåshus jag fick (!). Kommer visa den lite längre fram.
Men - Paris tillsammans med min blivande man som avslut av oktober känns ju alldeles för bra. Som jag längtar.



Sanna

Så härligt att ha en spännande resa att se fram emot. Paris står högt upp på min lista också, men vi får ta en sak i taget helt enkelt.
Spännande att följa med dig den här månaden! Kram

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Låter som att du kommer få en riktigt bra månad! :)


Kom ihåg mig?