Our weekend in Paris

| Resor
 
Nu är vi hemma! Skulle skriva "äntligen" men jag hade nog mer än gärna stannat ett par dagar till i denna fartfyllda stad. Men hemma är ju bäst, eller vad säger ni? Det har varit en helg utan dess like och jag lovar att jag kan leva på denna otroligt länge. Har fått besöka en stad som jag haft mycket förkärlek till sedan långt innan, och detta med min blivande man. Finns absolut ingenting att klaga över under vår weekend. 
 
Vår weekend lider mot sitt slut, men än har vi söndagen att spendera. Det gick lätt att packa upp väskorna och avnjuta en kopp kaffe i soffan efter dagens resa hem. Och ja, vi är hemma tidigt - men det är otroligt skönt! Ny vecka imorgon och lite saker som behövs förberedas inför den redan idag. Så som att storhandla, verkligen ett nödvändigt ont. Så om en stund ska vi köra och göra just detta. Men först - liten vila.
 
 
 
Ikväll tänker vi äta lax och dricka bubbel, för att njuta in i det sista av vår weekend. Oj så magiskt det har fått vara att vandra längst Paris gator, shoppa på Lafayette och Avenue Montaigne, fika på Angelina, äta god lasagne nära Musée du Louvre, pussas på Pont Alexandre III och vandra längt Le Seine, och mycket mer. 




Kom ihåg mig?