But first coffee

| Dagligen
 
Det är något speciellt med att dricka morgonkaffet i sängen, eller vad säger ni? Idag njuter jag lite extra, för idag jobbar jag för det första ett kvällspass och sedan är det veckans sista pass. Oerhört skönt måste jag säga. Imorgon ska jag dessutom upp tidigt för att åka till Ullared med tre kollegor. Å jag som aldrig har varit där, det är också lite speciellt. Vi får se vad jag kommer hem med, men fokuset ligger självklart på bröllopet.
 
Så istället för att stressa upp en dag som denna, ligger en som sagt kvar i sängen och jobbar lite. Ska snart lägga i från mig datorn och ta upp en bok att läsa en stund. Det ska även hinna ta en powerwalk samt göra lite matlådor. Sedan tänkte jag även koka lite ingefärsshot. Tur att en vaknade upp till solen även idag. Ny energi!
 
 
Morgonkaffet tas gärna i våra Rörstrand, Mom Amie, koppar.



Elin Bjurek

Åh vad mysigt, hoppas det går bra på jobbet! <3


Kom ihåg mig?