En lugn helg!

| Dagligen
Denna veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Var riktigt taggad på lite nystart när det gäller kost och träning, har gjort upp ett träningschema som tror kommer passa mig utmärkt med varierade motionsaktiviter och så vidare. Men så blev jag sjuk, och det är sånt man får acceptera. Lite tråkigt dock, men finns ju inte mycket att göra åt det än att härda ut, boosta upp med extra mycket vitaminer, vila och sömn. Så på så vis har det ju varit en skön vecka, haha! 
 
Hur som helst, vi fortsätter att kurerar oss här hemma med en lugn helg. Var ledig redan igår, så det innebär en långhelg för min del. Så då mös vi in helgen och hösten i ett färgglatt Lund och sedan med lite lunch och shopping på Center Syd i Löddeköping. Hur underbart som helst! På kvällen tände vi värmeljus i hela lägenheten, dukade upp lite tapas och rödvin framför en film. Oh, så mysigt det var!
 
 
Snart är svärföräldrarna + Simons storebror på ingång här för lite fika och mys en stund. Och dagen till ära har jag bakat en äpplekaka som blir utmärkt till lite kaffe. I bakgrunden ser ni även lite kastanjer som jag plockade med mig hem igår. Tänkte göra någon mysig dekoration av det i veckan. Då har jag även tänkt att förnya lite på balkongen med textiler och blommor. Dags att ta in hösten ordentligt nu!



Isabell Hedberg

Det är så typiskt att man ska bli sjuk precis när man är som mest pepp på att träna :(
Krya på dig! :)
Kram!


Kom ihåg mig?