Frukost på Grand Hotel

| Dagligen, Livsstil
 
God morgon lördag och helg! Medan många säkert har sovmorgon eller extra god frukost tillsammans med sina nära och kära, så har jag jobbhelg. Men det är okej, då en har varit ledig i två dagar redan denna vecka. Dessutom har jag bytt pass, så istället för kväll så är jag redan på jobbet. Ibland är det extra skönt att gå hem tidigt även om man får gå upp innan tuppen.
 
Hursomhaver.. igår fyllde svärmor dem där femtio åren och vi överraskade henne med en frukost på Grand Hotel i Lund. Och jag måste säga att det var verkligen värt att gå upp tidigt även då och även pengarna som det kostar att lyxa till det i bland. För gott var det!
 
 
 
Hotellfrukost, cappuccino och presenter - kan man börja morgonen bättre? Hade självfallet gärna haft denna morgonen som vi hade igår även idag. Men för mycket av det goda blir ju inte gott i längden, eller hur? Å visst är det roligt att även ge bort sådant här i gåva (även att dela gåvan med mottagaren). När vi hade satt oss ner med frukosten så tog vi fram det lilla guldiga paketet som innehöll en Michael Kors klocka som även den var guldfärgad. Och hon blev så glad! 
 
Nu ska jag jobba vidare och sedan får även jag vara med på kalaset för svärmor som är idag. Detta hade jag inte kunnat om jag jobbat mitt kvällspass idag. Så jippi mig! 




Kom ihåg mig?