Håruppsättning till bröllopet

| Bröllop
- Inlägget iär skrivet i samarbete med Pozehair -
 
 
*Trumvirvel*... Bröllopsklänningen hänger numera i garderoben.. Och det mina vänner är en magisk känsla. Detta är en oerhört enkel klänning som känns helt perfekt för vår dag. Strukturen, upplägget och konstruktionen av denna klänningen känns verkligen som mig och hur vi vill fira vår dag - med mycket kärlek och i sin enkelhet. Så med det avcheckat är det nu dags att fortsätta spåna efter detaljer, accessorarer och framför allt bröllopsfrisyrer.
 
Nu är det inte bara jag som ska ha håret fixat till vår dag, utan våra tärnor också. Å lyckligtvis har jag bokat min frisör som kommer piffa till oss alla fyra samt klippa killarna. Även här vill jag troligtvis köra på något enkelt och stilrent, då det är jag. Lite lockar, pärlor och luggen snurrat bakom huvudet, typ. Och kanske en lättare uppsättning hos tärnorna, vi får helt enkelt se när det närmar sig. Vi ska ha en sittning hos frisören där vi tillsammans ska gå igenom och prova frisyrer. 
 
Men nu innan är det självklart viktigt att hitta rätta produkter, verktyg och framför allt inspiration till håruppsättningarna. För håret är ju verkligen en stor del utav hela konceptet och bör hålla en hel dag, oavsett vad man har för slags bröllop som man väljer sig att ha. Det finns oerhört mycket man kan göra när det gäller håruppsättningar och desto mer verktyg som man kan använda. Nu satsar jag stenhårt på kost och träning för dels komma i form samt tänker på att inte stoppa i mig massa onyttigeter. Jag har även börjat ta lite kosttillskott som Omgea3 och Kvinna-tabletter, för dels humöret, huden och håret. Under sommarna tappar jag otroligt mycket hår - och detta skapar minst sagt en liten panikartad känsla innuti mig. Så nu är det kosttillskott, håroljor, bra produkter och bra mat som gäller. 
 
Om inte mina rutiner och produkter hjälper till förhoppningsvis lite längre hår samt hårkvaliten ökar igen efter denna sommaren. Så vet jag att exempelivs Pozehair har fin kvalite av extensions som skulle komma till användning för håruppsättningen. Några extra clips kan hjälpa till både på längden och volymen för vad som kommer bli den valda håruppsättningen. Jag är själv har inte stor erfarenhet av löshår, eller fransar för den delen, men ser verkligen fram emot att få bli tillpiffad lite extra på vår dag. Bara det känns naturligt, vilket ändå är meningen med alla extra extensions.
 
 
 




Kom ihåg mig?