Redo för hösten!

| Inredning
- Inlägget innehåller reklamlänkar - 
 
 
Nu är även mitt hem redo för hösten! Vilken bra start på veckan det har varit. Känner mig harmonisk och glad över denna hösten som är mer på ingång för varje dag som når oss. Att vakna på morgonen, göra te i stället för kaffe, och tända värmeljus vid frukosten. Svårt att inte hitta harmoni då. Nu ska bara förkyldningen försvinna helt så jag kan ta tag i träningen och morgonpromenaden som jag faktiskt saknar. 
 
Men medan jag väntar på att komma igång med annat, så har jag ju tid att höstpiffa i lägenheten lite. Sagt och gjort! Idag anlände mitt paket från Jotex med lite höstigare textiler. I det roliga paketet fick jag bland annat dessa två midnattsblåa kuddfodralen som passade perfekt i sängen. Älskar att bryta av det vita med något mörkt och kraftfullt. Och efter ha inspirerats tusen gånger om igen inne hos Sanna, så känns detta valet givet. Dessutom är beige:t, vitt och blått accentfärger i vårt hem, därmed känns detta mer än rätt. 
 
 
När man har en mjuk grund att stå på, i mitt fall är det mycket beige:t och vitt i inredningen, så kan man lätt byta ut och förändra med starkare och kraftigare kulörer så som i detta fallet - midnattsblåa kuddar - som även är lite mindre än de sovkuddarna vi har. Med enkla medel kan man förändra mycket bara man har en bra bas. Det som gäller i mode, gäller även i inredning. En bra bas och man kommer mycket längre för en billigare peng!



Elin Bjurek

Åh vad mysigt <3

Linnéa Hådell Löt

Jättesnyggt! De kuddarna hade passat fint hemma hos mig också. :)

tinabanck.blogg.se

Snyggt! Väldigt fint med de blåa kuddarna.. :)


Kom ihåg mig?