Underbar bukett och glada nyheter

| Dagligen
 
Happy friday! Och idag är denna morgon verkligen happy. För denna morgon tog jag dels mig till gymmet trots världens träningsvärk efter min och Sandras leg day igår. Sedan har vi äntligen fått samtalet som vi har väntat på väldigt länge. Vi ska nämligen flytta till Lund den första maj! Lyckan är verkligen total just nu. Och maj är verkligen vår månad.
 
Denna nyhet har jag firat här i soffan med goda bananpannkakor, te och min ljuvliga bukett som jag fick av min andre hälft igår. Buketten påminner om buketten som jag vill bära på vår bröllopsdag. Så ni kan bara tro hur glad jag blev över den igår. 
 
 
 
 
Det var så länge sedan jag åt bananpannkakor, så idag smakade det underbart! Förutom ägg och banan så blandade jag i lite proteinpulver i smak av choklad. Detta tillsammans med lite varma hallon - yum. Nu ska jag njuta av lite lugn i soffan innan jag ska köpa med mig sushi till jobb. Min jobbhelg denna helgen.
 
 



Hanna

Satt och bläddrade bland olika blogga och fastnade direkt för bilden på denna fina bukett. Wow. :)


Kom ihåg mig?