Årets början

| Dagligen
 
Nio dagar in på det nya året, och här var det inte mycket galej. Saken tillhör den att jag inte fick många dagar ledighet över jul och nyår som många andra, och de få dagar jag fick utnyttjade jag till fullo när jag umgicks med vår familj. Det är otroligt viktigt att samla kraft och energi på flera olika sätt för att klara intensiva perioder med arbete, och det är vad jag har fokuserat på det senaste. Nu är äntligen veckan kommen där den endast består utav tre dagars arbete och resten är återhämtning som gäller.
 
Hur har årets början varit för er? Min har varit enastående och det må vara kliché men jag känner mig på något visare och klokare när det gäller många saker. Eller så har jag kommit till den punkten där man inte orkar lägga energi på vissa saker, utan fokuserar på annat. Himla härligt i alla fall. O nu är året här, vårt år. Så det är lite extra pirrigt och förberedelserna för bröllopet är extra vässade. Redan på lördag ska vi träffa hon som ska göra våra tårtor (eller vad vi nu väljer att ha). Vi ska även ha lite fler dejter och annat som vi vill tillsammans. Men stora förväntningar på detta året har vi så klart, hur känner ni?




Kom ihåg mig?