First week

| Bröllop, Dagligen
Då var det redan helg och imorgon är det faktiskt redan en vecka sedan vår stora dag. Man planerar sådana här speciella tillfällen under en väldigt lång period och sedan swishar dem bara förbi. Märkligt egentligen, eller vad tycker ni? 
 
Hur som helst så har idag varit första riktiga dagen på min veckas semester. Varit saker att fixa och dona med hela veckan, även idag, men det har känts friare idag på något sätt. Oavsett vad så har jag haft en fantastisk vecka med mycket kärlek och härligheter. Bland annat fått tid att träffa min barndomsvän och hennes prinsessa. Lämnat nycklarna och livet i förra staden och lite annat smått. Dessutom har vi fått våra bröllopsbilder!
 
Det är en underbar helg på ingång och idag blir det självklart tacos och ett glas bubbel tillsammans med min man. På lördag har vi lite ärenden att uträtta efter vår första sovmorgon som nygifta. Sedan ska vi iväg och köpa en grill till vår lilla uteplats, ta en fika med Simons morföräldrar och bara mysa! Söndag blir det även grillning, men då med svärföräldrarna, bada i Lomma och lite smått. Vårt huvudmål är att ta det lugnt i helgen i alla fall. Man är ganska slut just nu.
 
 



emma

grattis, vilken fin bild. hoppas ni hade en fantastisk dag


Kom ihåg mig?