Så redo för hösten!

| Dagligen
Visst är det rätt mysigt att läsa bloggar ändå? Jag tycker faktiskt det, och har under ett par år fortsatt läsa några jag tycker är mysiga och inspirerande. 
 
För mig och många andra innebär hösten en liten nystart, och jag tänkte försöka ge bloggen en liten chans, igen. Vet att jag har gjort det några gånger förut, men det är inte detsamma med Instagram. Jag tar inte upp systemkameran och håller på med den för att få in bilderna till mobilen, det är alldeles för mycket jobb. Men helt ärligt så saknar jag att fotografera och skriva. 
 
Det är ju ändå Augusti, och jag är så redo för hösten! För det innebär lite extra förändringar här hemma. Man få bo in sig igen, lite nya textiler, tända värmeljus, dricka te i soffan och annat mysigt. Ha klänningar med strumpbyxor - bland det bästa som finns. Ja, ni vet ju själva.
 
Jag är så redo för detta, är ni också det?
 
 



Rebecca Adnell

Jag börjar också känna mig redo för hösten! Det är ändå lite mysigt :)


Kom ihåg mig?