Min jul och en Louis Vuitton

| Dagligen
 
Vilken fin jul det blev! Så här fint hade min svärmor dukat i deras vardagsrum och till höger ser ni den fina blomsterarrangemanget som vi hade med oss. 
 
Julen blev bättre än jag anat. Vi hade först en mysig morgon här hemma, min fina man och jag. Åt god julfrukost och kollade film. Sedan tog vi oss en promenad innan vi fräschade till oss och bytte om till kvällens outfit. Klockan 15 serverades glögg och tilltugg till kalle anka och sedan kl 16 åt vi ett lagom julbord. Väldigt gott och mysigt. Är som sagt inte så van att vara helt ledig på julafton, så var lite "lost" i allt. Men jag njöt trots smärtan jag har. 
 
 
Under granen gömde sig denna fina box, och ni skulle se hur chockad jag var när jag öppnade den. Min man kan verkligen överraska, och han lyssnar. I boxen låg något som jag har spanat på länge och tänkt köpa nästa gång vi var i Köpenhamn, som en push-present till mig själv. Men nejdå, han överraskade med det i julklapp istället. Fina fina han!




Kom ihåg mig?