Breakfast on the balcony

| Dagligen
 
 
Frukost och ny växt på balkongen! Måste erkänna att jag älskar att jobba kväll, för jag hinner jättemycket innan jobbet (oftast) och det är en sådan dag idag. Fick lyxen att vakna bredvid S även idag och kan verkligen vänja mig vid det. Nu har jag precis slagit mig ned för frukost här på balkongen efter ett gympass. Lagade lite matlådor i måndags och försöker ha lite bättre kosthållning nu efter några veckor med inte så bra matintag. Men det är sommar och kroppen behöver uppenbarligen sin balans - viktigt (!). Nu försöker jag dock hitta lite nya rutiner och är redan positivt överraskad. Blir som sagt att jobba ikväll, så till dess ska jag läsa både roman och kurslitteratur (kan inte hjälpa att tjuvstarta lite när det är så intressant).
 




Kom ihåg mig?