I need to relax

| Dagligen
 
 
Spenderar min dag i soffan med mycket kaffe, tidningar, böcker, mycket vatten och god mat att äta. Försöker komma ner i varv då jag redan klockan 12 på min lediga (och oplanerade) dag känner mig stressad för jag inte hunnit något. Å andra sidan så har jag faktiskt det! Men min kropp behöver vila och det måste jag. Lite placebo på detta så känner jag mig krasslig, vilket inte känns okej det heller. Man måste lyssna på kroppen, och idag behöver jag verkligen vila. Har hela dagen på mig att plugga och pyssla med hemmet, behöver inte ske nu, Hehe.
 
Det var back to school igår och det känns himla bra. Fick träffa mina flickor igen, äta lunch och bli peppade inför en spännande höst tillsammans. Kan inte bli bättre än så! Spännande ämnen och mycket plugg. Efter skolan hämtade S upp mig, sedan körde vi till Smyge för en promenad längst havet. När vi kom hem åt vi lite och sedan kollade vi på Harry Potter tills vi somnade, välbehövligt och mysigt. 




Kom ihåg mig?