Juldekoration hos mig

| Dagligen
 
Nya adventsljusstaken i köket fyndade jag på loppis för 100-lappen! Så nöjd med den.
 
 
 
Julgranskulor från Rusta och Istappar från Sia pryder granen även i år
 
 
Lyckades inte riktigt att fluffa till granen i år, men klapparna har jag i alla fall lyckats med!
 
 
Den fina adventsljusstaken och en hyasint där bladen har vikit sig som en lilja
 
Juldekorationen i mitt hem är precis lagom i år och julkänslan har infunnit sig. Är nöjd med alla klapparna som ligger under granen och hur jag får spendera årets jul, kommer bli den bästa på flera år. Jag älskar julen och eftersom jag får jobba extra mycket nu under december får jag extra mycket där. I går tände vi tredje ljuset vid kaffet, lyssnade på julmusik och mös på boendet. Julen är en underbar tid! 



Felicia Holmgren

Fint :)

Helene

Så fin julkula! :D


Kom ihåg mig?