Mitt nya kök

| Inredning
 
 
Mitt nya köksbord (handladesign.se) och stolar (Ikea) + ni skymtar de nymålade väggarna i bakgrunden
 
 
Marmor-bricka (Cervera), Lexington-grytlapp, skärbrädor (Åhlens) och köksrullehållare (livingroom)
 
 
Nya köksluckor och handtag + min älskade Nespresso maskin
 
Glad Lucia! Här hemma är jag ledig och passar en väns underbara hund hela dagen. S och jag ska ta en lunch idag samt växla pengar. På torsdag ska vi nämligen till Köpenhamn för lite shopping och mys hela dagen. Nu på morgonen har Lucia på SVT gått varmt + julkalenderns avsnitt som jag har missat. Så mysigt!
 
Lägenhetens sista rum är äntligen klart, bara lite detaljer som gardiner, en labyrinthylla, klocka och ny taklampa som ska in där. Men nu har de nya lyckorna kommit på plats! Och det blev en så stor skillnad, verkligen. Jag njuter av mina måltider i köket nu, och matlagningen är mycket roligare kan jag lova. Vad "lite" förändring kan göra. Kommer visa mer när de sista sakerna kommer på plats, tror det blir pricken över i:t. 
 




Kom ihåg mig?