Time to relax

| Dagligen
 
 
 
 
Ikväll sitter jag uppkurad i soffan och läser allt annat än kurslitteratur, för idag har jag tagit jullov! Myssockarna är på, värmeljusen och granen är även tända och i bakgrunden har jag lite julmusik på. Kan inte annat än njuta av stunden och att jag har klarat ännu en termin. Men ack vad den har varit jobbig, som ni kanske har förstått. Blev alldeles för mycket med jobb, praktik och skola. Det sociala livet kom i skyumdan och höst-deppen infann sig snabbt därefter. Men nu är det äntligen över och jag kan smått komma tillbaka till mina rutiner, till träning, mina fina vänner, goda middagar, ännu mer jobb, läsa vanliga böcker (denna: Hjärnstark av Anders Hansen är superintressan) och så vidare. Ny liten start innan det nya året helt enkelt! Nu ska jag fortsätta att njuta av min lediga kväll.




Kom ihåg mig?