For the soul

| Dagligen
 
De lediga dagarna är få och inspirationen bubblar till tusen! Min lilla ekvation går inte helt ihop, då jag spenderar mina dagar på jobbet eller på gymmet denna sommar. O jag vet dessutom att jag bör planera mina blogginlägg när jag bubblar av inspiration, men tiden räcker inte till hela vägen. Men vad gör det om hundra år? Jag är nöjd ändå, hoppas att ni också är det!
 
Hur spenderar ni era lediga dagar/semester? Jag som enbart är ledig idag har passat på att sova och vila upp mig. Fyllt på i kylskåpet och provat mitt nya kamera objektiv på mina kaktusar från Ikea- är supernöjd! Tänk vad lite grönt kan göra i ett hem, jag har fyllt mitt hem med massa nya gröna växter som tåler mycket ljus och värme - här är supervarmt när solen står på. Om en stund tänkte jag ta en avkopplande promenad, för hjärnan och själen. Jag tränar nämligen mer än vanligt och har gjort det de senaste månaderna, och jag mår så mycket bättre av det. Körde ett hårt benpass med A igår. Älskar att ha A som motiverar mig att cykla till gymmet fast det ösregnar. Men idag behöver jag en promenad för kropp och själ. Det är också viktigt, balansen!
 



Sanna | Beauty & Bride

Så himla fint!!! Vad är det för objektiv du har köpt? 😍

Emely

Underbart att höra! <3 Känner igen mig i att tiden inte riktigt räcker till bloggen alla gånger. Men då får det minsann vara! :)


Kom ihåg mig?