Happy days!

| Dagligen
 
 
Klassisk syn på min blogg; blommor, kaffe eller te och något ätbartÄntligen en ledig lördag och jag har precis krypit upp i soffan med en kopp te och en bra bok; Tid av Alex Schulman och Sigge Eklund. (Adlinks) Har spenderat förmiddagen på stan med lite shopping och lunch med trevligt sällskap. Välbehövligt även om det var otroligt svårt att komma upp ur sängen imorse. Helt slut efter mycket bollar i luften hela tiden, mycket jobb och annat planerat varje dag. O tala inte om vad vädret gör med kroppen, är inte fler helt slut på grund av vädret? 
 
Min fredags eftermiddag -och kväll blev väldigt lyckad! Först var Nathalie här på middag, lax och melonsallad, och lite vin. Vi satt i flera timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan hade hon dubbelbokat sig och fick bege sig hemåt. Så lite spontant spenderade jag resten utav kvällen tillsammans med Sandra och Linda över lite mer vin, godis och film. Himla mycket skratt också. Vad jag är glad att ha dessa tjejerna i mitt liv!
 
Nu har jag som sagt krypit ner i soffan med lite te och bok för avkoppling. Blir en lugn kväll ikväll, också välbehövligt! Får filmsällskap lite senare och till dess ska jag plöja igenom denna äkta och bottenlösa bok. Läs den om ni inte redan har gjort det!
 
 
Har fått ett paket med lyxiga chokladpraliner som får avnjutas en annan dag.




Kom ihåg mig?