Bedroom details

| Dagligen, Inredning
 
 
 
Ett snabbt godmorgon från mitt sovrum idag. Tänkte visa en fin liten detalj som jag älskar i mitt
sovrum och det är detta avlastningsbordet från Ikea. Köpte det i slutet av mars, då var det tänkt
som ett skrivbord för mina studier. Men eftersom livet ändrades lite drastiskt efteråt, så är det
nu enbart en fin detalj framför sängen - inte mig emot för jag älskar den!
 
Nu ska jag cykla iväg till gymmet på en liten gymdejt med A. Han har äntligen skaffat gymkort,
så detta tänkte jag utnyttja till fullo i sommar. Vill få in lite bättre teknik och försöka bygga lite konturer
på kroppen nu, och vad passar inte bättre med en erfaren person? 
 
Senare blir det lite fika och mys med Nathalie, mycket att catching up med, det ser jag fram emot.
Ikväll har jag en biodejt så det är lite nervöst och spännande här. Får lugna nerverna på gymmet
nu med andra ord. 
 
Hoppas att ni får en fin lördag!




Kom ihåg mig?