Coffee table

| Dagligen
 
Glad Nationaldag! Min jobbhelg fortsätter även idag, men idag vankas det både tårttävling och sedan kommer Lions med deras tåg som går här i stan för att hämta de äldre för en liten privat åktur genom stan - hur fint är inte det? Jag älskar mitt jobb!
 
Senaste veckan har varit fullspäckad med roligheter och det sista i skolan. Idag ska jag och Lina skriva det sista arbetet i Vård och Omsorg över ett glas vin och kycklingsallad. Detta efter jobbet. Sen tar jag sommarlov! Skönt. Ser fram emot att läsa riktiga romaner nu faktiskt, min bokhylla har bunkrats upp med ett flertal nya som jag måste hugga tänderna i. 
 
 
 
Välkomna till mitt nya soffbord/kaffebord förresten! Håller på och fixa hemmet till mitt egna, och har redan lyckats väldigt bra får jag säga. Det är ett litet tag till som jag bor här, tills jag flyttar till Göteborg så det är viktigt med förnyelse nu. Dessutom älskar jag inredning, så det är svårt att inte byta ut och hitta mitt egna jag. 
 
Och se vad ett nytt bord kan göra! Fyndade det på Mio och älskar det. Behöver inget större och tycker det blev mycket mer enhetligt med soffan och mattan nu. En ny liten oas framför min tv. 
 
 



Älskar vit marmor, så snyggt! Har lite svårt för den gröna, svårt att passa ihop med saker men den vita är ju underbar. Och snyggt med ett runt bord som bryter av allt fyrkantigt som hus och hem oftast består av! :)

Emely

Har du planer på att flytta till Göteborg!? Det vill jag höra mer om :)


Kom ihåg mig?