Glad midsommar!

| Dagligen
 
 
G l a d  M i d s o m m a r !
 
 
Kikar in och önskar er en Glad midsommar-helg med en liten sneak peak från mitt sovrum.
Själv jobbar jag hela helgen, och det med ren glädje. Himla glad att jag trivs så bra på mitt jobb
och kunna känna kvaliten av det jobb man gör. Så det blir dans runt stången,
midsommar-buffé, jordgubbstårta, god rostbiffsmörgås ikväll och annat piffigt idag.
Resten av helgen står det även massa skoj för dem äldre ♥
 
Apropå sneak peak:n i sovrummet så har jag fastnat för de blåa detaljerna i inredningen. 
I sovrummet är det örngott som står för just den detaljen mot det beiga/vita som är grundfärgerna i mitt hem.
Blir lite mer blått i vardagsrummet i form av tavlor, kruka och så vidare. Även i hallen blir det så inom kort,
har nämligen målat om även i hallen nu i veckan. Lovely!
 
Att jag fick en superfin ros igår gör midsommar-helgen lite bättre och att S kommer efter jobbet ikväll.




Kom ihåg mig?