Sommarlov!

| Dagligen


Jag älskar vita rosor och det vet min "svärmor". Denna buketten passade perfekt på mitt nya soffbord!

Sommarlov från skolan! Igår skrev jag och Lina den sista inlämning, och idag har jag checkat ut för sommarlov med bra betyg dessutom! Känner mig otroligt stolt över dessa månaderna med mycket skola, jobb och annat oväntat som har dykt upp. Man klarar verkligen mer än vad man tror, och kan göra det med bravur dessutom! 
 
Ikväll har jag firat detta och lite andra livsförändringar med mina fd svärföräldrar. Blev lite tapas, Prosecco och rosé här i mitt ny/gamla fixade lägenhet. Det är många som inte har förstått sig på min relation med mina "svärföräldrar". Men jag kan säga att den är något unikt och väldigt speciell. Jag har nu gått från svärdotter till dotter i deras ögon, och jag är dem två evigt tacksam över precis allt jag någonsin fått av dem. En relation som är starkare än många andra relationer jag stött på - är vad jag har med dem. Dem finns här som stora stora stöttepelare även vid denna livsförändring som skett. Det är kärlek!




Kom ihåg mig?