Tacksamhet

| Dagligen
 
 
 
När jag kom till jobbet igår möttes jag av denna vackra bukett. Hade fint bytt pass med Sandra så att hon kunde fira midsommar med sin blivande man och familj/vänner - jag själv hade inga planer - så för mig var det en självklarhet att byta pass. Hennes sätt att säga tack var att ge mig en bukett oranga rosor framför alla våra äldre, och jag kan säga att jag började böla framför dem. 
 
Vänskap och tacksamhet är något som sätts på prov när man går igenom en livskris, framför allt en sådan jag har gått igenom under våren. Jag mår otroligt bra nu, för jag vet vilka personer som står kvar här med mig - i vått och torrt. Dessutom har det knutits nya och starkare relationer under tiden då jag har vuxit och blivit starkare som människa. Trodde inte man kunde bli en "ny" människa, men jag trodde fel. Jag är otroligt tacksam för allt dem i min närhet ger och har givit mig, för att dem har stöttat och puschat mig. 



JUNITJEJ

Vilken vacker bukett!


Kom ihåg mig?