Livsförändringar

| Dagligen
Ibland blir det inte som man har tänkt sig. Ibland tar livet drastiska steg åt en riktning som man inte alls är beredd på, och det är både chockerande, förvirrande och men utvecklande. För det är verkligen så att man klarar mer än vad man förväntar sig att klara och det gör man bättre än vad man tror man ska göra. I mitt fall trodde jag inte att min livsförändring skulle ske nu, och inte på det sättet den gjorde det - men det hände och nu står jag inför nya dörrar att öppna. Jag står i ett nystartat kapitel där vad som helst kan hända, vad som helst får hända. Tiden får utvisa och jag kan medge att det är nytt men otroligt spännande. Detta var egentligen ingenting jag önskade, men ibland blir det som sagt inte som man tänkt sig. Det är viktigt att blicka framåt och ta äventyret i sina händer och inte gräva ner sig. Jag är otroligt tacksam över vad livet har givit mig och har att ge mig. 
 
Följer ni med på mitt nya kapitel? För nu vänder jag blad.
 
 



Elin

Äntligen blogginlägg! Heja dig, du är grym!


Kom ihåg mig?