Weekend

| Dagligen
 
 
En weekend hemma. I helgen har jag haft välbehövlig tid hemma. Det blev några dagar med familjen, vacker natur, god mat, sol och att bara få vara, få andas. Som ni har märkt i mina senaste inlägg så är det otroligt viktigt för mig nu, att få andas. Och det har jag fått göra hemma i ett par dagar.
 
Dessutom fick jag träffa min bästa väns docka till dotter och stora son. Det blev en dag i solen tillsammans med dem på Föreningsträdgården, i Göteborg. Grönska mitt i storstaden. Att få leka på lekplatsen med pojken, lite bebismys (jag förstår nu vad folk säger om att bebisar luktar så gott) och kvalitetstid med sin bästa vän. Kärlekskvoten kan man aldrig fylla på för mycket, men jag fick en rejäl dos igår. Magiskt. 



Inez

Låter som en underbar helg! :)

Emely

Det är skönt att ha dig tillbaka här. Jag har semester v 26-29. Bortrest ett par omgångar men vi borde verkligen försöka att ses :)

Svar: Det vill jag verkligen göra! 😌😍
camillalinneas.blogg.se


Kom ihåg mig?