Finaste adventsljusstaken

| Dagligen
 
Det är många städer runt om i landet som har fått snö, men inte vi här i Skåne. Men man kan inte mer än börja längta efter snö och julen nu. Köpte finaste adventsljusstaken för någon dag sedan och kunde inte hålla mig med att tända ljus i den. Tycker att den är så fin! Funderar på att sätta smala röda rosetter i den eller om det blir mörkgröna, får se. Och sedan måste den få en fin plats också, men tror det blir på det nya köksbordet sen. Nu ska jag cykla tillbaka till jobbet. 
 
Vad gör ni idag? 



köpte med en sådan i dag fast grön så snygga

Natalie

Åh, vilken fin ljusstake! Idag sitter jag på universitetet hela dagen, och förhoppningsvis hinner jag klart med en uppgift så att jag kan ta det lugnt under helgen!

JUNITJEJ

Kanonfin!

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt fin adventsljusstake :)

Linn

Åhhh var är den i från :D

emma

fint

JUNITJEJ

Kanonfin!


Kom ihåg mig?