Weekend

| Dagligen
 
Fick fina kålblommor av min finaste igår <3
 
Helg! Och min helg började redan i torsdags eftermiddag när jag gick av mitt praktik-pass på sjukhuset. Gjorde då lite ärenden på stan, handlade målarfärg och lite annat pyssel. Hamnade sedan på en supertrevlig spontanmiddag på kvällen. Det är ett bra avslut kan jag säga. Igår väcktes jag tidigt av min fina S som kom och knackade på dörren. Tidigt på morgonen målade jag första lagret av färg i köket, tvättade och lite småpyssel. Sedan körde vi till Malmö för att mysa runt i affärer och äta lunch tillsammans. Fick med mig lite saker till köket då jag har rensat ut väldigt mycket därifrån. Och nu inväntar jag bara mitt nya köksbord och en labyrinthylla innan jag kan köpa nya lampor, så kul! 
 
 
Nu myser jag här med mina coola kålblommor, tända ljus och kaffe framför datorn. Tiden går mot slut-tentor och det är verkligen dags att börja plugga hårt inför dem. I bakgrunden skymtar ni lite från min nya adventsljusstake, älskar den! Snart tid att julpynta också, så mysigt. Vi har planerat in julbak, julmarknader och Köpenhamn för extra stämning. Denna julen kommer bli den bästa på flera år! :)
 



ajlimullersandvik.blogg.se

Gud så himla vackra, jag ska också köpa sådana tror jag bestämt :D


Kom ihåg mig?