Frukost på sängen

| Dagligen
 
 
Godmorgon lördag!
Detta har jag väntat på, en morgon utan måsten, frukost på sängen och bara avkoppling innan dagen kör igång. Har även "planerat" min frukostbricka men blev helt annorlunda nu när det väl gällde. Blev helt enkelt sugen på scones, så jag plockade fram en från frysen och värmde den. 
 
Idag fortsätter det att blåsa kraftigt här vid havet. Det var fruktansvärt att cykla till jobbet igår efter spinningen - spagetti-ben! Men ack vad skoj det är med spinning. Var lite sugen att ta mig dit på ett pass även idag. Men kroppen säger ifrån och behöver minst en dags vila nu. Hehe, attans.
 
 
 
Får i stället njuta här i mitt bästa köp - sängen - och av min lilla frukostbricka. 
Ser nu att det blev en "klassisk" från Espresso House om jag hade ätit där idag. Men det fick räcka med förra helgen. Då var jag på väg till Alvesta och bröllop exakt denna tiden, 08:50. Lite roligt det där! Tänk vad veckorna springer iväg.
 
Nej, nu ska jag fortsätta att njuta av lördagsmorgonen innan det blir plugg och sedan lite ärenden på stan. Ikväll blir det middag och drinkar i Malmö med flickorna. Så det ska bli en riktigt bra lördag det här. Underbart!
 
Vad gör ni idag?



Har också det där "laptop bordet" från ikea fast i hallel. Så fint<3

Emilia Pettersson

Åh vad mysigt! Och så skönt att bara kunna sitta kvar i sängen och äta i lugn och ro ibland

ajlimullersandvik.blogg.se

Det här är verkligen underbart, jag vill typ hoppa in i dina bilder <3333


Kom ihåg mig?