Good morning w. 41

| Dagligen

 

 

Välkommen vecka 41! Sista veckan innan min praktik på sjukhuset faktiskt, så det gäller verkligen att ha disiplin och plugga mycket nu..

Är det bara jag som har lite svårt att ta mig upp på morgnarna nu? Nu när det är sådär supermörkt när man vaknar? Sängen är ju så varm & gosig. Min är dessutom skönare än hotellsängen som jag sov i under helgen.. Får hitta något nytt knep att komma upp tidigt fast mörkret. Nu snart ska jag mot Malmö för att gå till en kiropraktor och knäcka loss en nerv som kommit i kläm, väldigt obehagligt båda dera. Sen är det som sagt fokus på träning & studierna denna veckan. Har även roliga saker inbokade! Massage, frukost med vänner, middag-drinkar-utgång, och lite höstpromenader. Det kommer garanterat bli en bra vecka!

Vad gör ni denna veckan?





Kom ihåg mig?