Höstfrukost

| Dagligen
 
 
 
Höstfrukost med en kär vän! Spontant efter mitt härliga pass av spinning/core/intervall bestämde Amanda och jag oss för att äta frukost idag. Har varit sugen på scones ett bra tag nu och när Sandra avbokade vår frukostdejt i måndags pga jobb så blev jag lite besviken - vi skulle göra scones. Men tur fick jag det idag i stället!
 
Inte nog med att jag fick en frukost tillsammans med en underbar vän, så fick jag en fin höstbukett och en liten gåva fylld med godsaker. Hur fin är hon inte? Påsen med zebrorna innehåller nämligen choklad, te och hälsodryck. Precis vad man behöver gråa höstdagar som denna. Inte gåvan i sig, men jag har världens finaste människor runt omkring mig!
 
Nu ska jag plugga i några timmar innan jag fixar i hemmet och därefter beger mig på massage. Kunde inte kommit bättre i tiden än idag. Min kropp skricker efter massage nämligen. Nerv i kläm, sträckt muskel och sliten efter otroligt tungt jobb under hela sommaren. Kroppen ska man ta hand om!



anannanland.blogg.se

Åh vad mysigt det ser ut!

Angelica

¨åh va gott det ser ut! blir hungrig bara av o titta på bilderna!

Emely

Så fin påse :) Hoppas du njöt ordentligt av massagen <3

Marie

Mumms så god höstfrukost


Kom ihåg mig?