My week

| Dagligen
 
Ny vecka, nya möjligheter - bokstavligt talat! Idag har jag fått vakna upp med vid min sida, bästa starten på dagen/veckan. Denna veckan är fullspäckad och otroligt spännande sådan. Det är verkligen allt denna veckan, så på söndag får jag förhoppningsvis andas ut, haha! Det är en blandad kompot av saker som händer i veckan, så roligt. Förutom studier varje dag som är ett genomgående tema, så har jag lite annat att beta av.
 
Måndag: heldag hemtenta i special pedagogik och rensa ut ur köket.
 
Tisdag: Spinning på gymmet och första dagen/kvällen på praktiken. Även snickare kommer idag och river ut köket!!
 
Onsdag: Praktik och spinning/core på kvällen. Målare kommer och sätter färg i köket.
 
Torsdag: Praktik även idag, så spännande. Min älskade brorsdotter fyller 1 år!
 
Fredag: Ett träningspass på gymmet på morgonen, sedan är det ännu en fredagkväll på jobbet. Idag sätter snickarna in de nya köksluckorna. iiih, så kul!
 
Lördag: Kanske praktik?! Annars ska jag till Småland för 1års kalas :-)
 
Söndag: Om det inte är praktik så ska jag fixa i köket och mysa med S.
 
Summa summarum så är det mycket studier, praktik på sjukhuset (!), jobb på mitt äldreboende, träning, köksrenovering och förhoppningsvis mys med familjen. Det är en bra vecka detta! Vad har ni för planer?
 
 
 




Kom ihåg mig?