Tisdagsmorgon

| Dagligen
 
Grått ute - ljust inne. Idag är det ännu en mysig kall/grå och regning dag, i alla fall här i Skåne. O vad passar inte bättre än att göra en stor kanna te, krypa ner i soffan och ta tillfället i akt att beta av massa som måste göras? Lite projekt och skolarbete. Perfekt i mina ögon måste jag erkänna. Ännu bättre är att jag är ledig även idag + jag är telefonlös - så det går verkligen att fokusera en dag som denna.
 
Anledningen till att jag är telefonlös är nämligen så att jag första gången i mitt liv tappade min telefon och skärmen spräcktes. Min nya iPhone 7 dessutom. (Himla bra kamera i den!). Och fick låna en gammal Nokia vars laddare tillhörde en Sony såg jag imorse = inget batteri. Men förutom att man inte har någon väckarklocka, tillgång till samtal och sociala medior så är det faktiskt lite skönt utan en telefon måste jag säga.
 
 
 
Spenderar min dag här i soffan med skolarbeten, lite projekt och framför allt med dessa vackra rosorna som jag fick av i förra veckan. Älskar verkligen rosor och orange, så där prickade han helt rätt! Dem lyser upp fint här i vardagsrummet och doftar gudomligt. Nej, nu ska jag inte slöa till det alldeles för mycket utan ta en lite längre pluggpaus genom att köra lite cardio på gymmet. Aktiv vila är den bästa sägs det!
 
 




Kom ihåg mig?