Birthday brunch

| Dagligen, Inredning
Brunch-bordet, födelsedagsblommor och detaljer i köket..
 
Hur underbart är inte detta? Idag vaknade jag upp och gjorde kaffe till Amanda och S, tog en dusch och började sedan fixa i ordning lite i hemmet och mig själv. Klockan 11 vankades det födelsedagsbrunch tillsammans med mina fina flickor. Hade bakat scones med diverse tillbehör som lemoncurd, sylt, frukt, brieost med paprika. Bjöd även på amerikanska pannkakor med grädde, lönnsirap och nutella. Oslagbar kombo. Till det drack vi te, kaffe och juice. Väldigt gott och lyckat med andra ord. 
 
Efter brunchen tog jag på mig löparskorna och tog en liten joggingrunda. Vårruset närmar sig nu, och med mina benhinnor har jag tyvärr inte kunnat träna som jag velat. Dessutom är inte motivationen på topp heller. Men lite smått har jag kommit ut, och det är ljuvligt när man tagit sig runt. Minst sagt så har det varit en härlig söndag. Nu ska vi bara ta det lugnt i soffan, kolla någon film och äta lite fruktsallad ikväll. Ny vecka imorgon!



JUNITJEJ

Brunchen ser god ut!


Kom ihåg mig?