Cozy feeling in my bedroom

| Inredning
 
Okej, jag trodde jag var klar med mitt sovrum - men när jag ser denna bilden från Jotex så vill jag ändra om! Mysiga textiler, underbar pall som sängbord, snittblommor, guldfärgade detaljer (och tala inte ens om boxen på golvet).. De har skapat en sådan ombonad känsla som jag hela tiden är ute efter men känner att jag inte lyckas med.
 
Repost på mitt sovrum:
 
 
Den dära ombonade känslan tycker jag är svårt att skapa. För mig som älskar det ljusa och stilrena kan det kännas väldigt plottrigt och kladdigt med för mycket inredning och textiler. Eller så är det bara en fix idé som jag har fått för mig. Och misstro mig inte, jag älskar mitt sovrum & hem mer nu än någonsin (och då har jag i stort sätt gjort om hela) men jag känner själv att jag inte får till den där ombonade känslan som på Jotex-bilden t.ex. Har ni några tips? 



Lisa Jungqvist Larsson

wow ditt sovrum är ju supermysigt!! Fin färg på sänggaveln! Vi måste köpa ny säng snart och då skulle jag vilja ha nåt liknande:)) Nåt som jag ofta tänker på när jag kollar på hemnet tex och folk stylar sitt sovrum är hur mycket mysigare det blir med en sängkappa. Att man inte ser madrasserna. Tror man får ett lite fluffigare intryck av sin säng om alla textilier smälter samman mer!:) Ett ganska enkelt knep och behöver ju inte kosta skjortan;) Hoppas du får en underbar dag!

Bella

Men åh vad fint du har det!

Sanna

Alltså wow, så himla himla himla fint! Är så sugen på en såndär pall, de är så fina! Tycker bara det är så störigt med frakt etc på Jotex, eller när jag skulle beställa därifrån skulle mitt paket typ gå på 1500kr i bara frakt! Så himla tråkigt! Men kanske är annorlunda med lite mindre skrymmande grejer, det där var en stor sänggavel :)

Jeanette

Tycker du har det väldigt fint som det är :)


Kom ihåg mig?