Min vecka..

| Dagligen
 
Happy monday! Idag vaknade vi upp av att regnet slog mot fönsterrutan. Men vad gör det när man kan tända värmeljus och avnjuta dagens första kopp kaffe i köket? Livskvalité det. Nu ska jag snart ta på mig för att gå bort mot skolan och fixa lite inför vår redovisning. Sedan ska jag fortsätta att beta av inlämningarna, så det inte ligger på hög när jag kommer hem från NYC. Kommer bli toppen! Har en härlig vecka framför mig, och det är jag tacksam över! Vad händer denna veckan? 
 
Måndag: Som jag nämnde här ovan så blir det skolarbete hela dagen, träning och en god middag ikväll. Inte så mycket mer än det, men ändå skönt att börja veckan med att beta av to-do-listan.
 
Tidag: Ska börja morgonen med ett träningspass innan jag ska jobba 11-20 på nya jobbet. Ser verkligen fram emot det. 
 
Onsdag: Börjar även onsdagen med träning följt med skolinlämningar samt förberedelse inför muntlig examination. På eftermiddagen ska vi spela badminton och storhandla lite. 
 
Torsdag: Hemmafix med tvätt, städning och även göra min muntliga examination i Psykiatri 2. Sedan är äntligen den kursen avklarad. Ska även växla pengar och handla det sista inför resan. På eftermiddagen blir det träning.
 
Fredag: Skola på förmiddagen och sedan mys med S resten utav dagen. Låter som en bra dag!
 
Helgen: Oplanerad. Massa mys med S, kanske en brunch med hans föräldrar. Packa inför resan, joggingtur i Bokskogen och lite promenader. NYC och vårrustet närmar sig!
 
 
 




Kom ihåg mig?