Tio saker i april

| Dagligen
 
Lite svårt att förstå att det redan är april, men helt underbart! Det betyder en månad av mycket skoj för min del och en månad närmare examen. Kan knappast bli bättre! Mars tycker jag har gått himla fort, och mycket har hänt för min del. Så jag hoppas att april och vårvädret blir lika bra!
 
• mamma kommer ner i helgen och får äntligen träffa S.
• Påsk och allt vad som tillhör
• Födelsedag för lilla mig - vilket betyder spa!
• Födelsedagsbrunch med mina töser
• nedräkning till New York
• lite hårdare löpträning inför vårruset
• avsluta två kurser i skolan
• boka resa till hösten med S
• fixa klart på balkongen
• och så hoppas jag på en liten större förändring.. 



Sanna

Gaaah, nu blir jag jättenyfiken på den där förändringen!!!!

Låter som en bra månad! 🎀


Kom ihåg mig?