This week

| Bröllop, Dagligen
Söndagen börjar gå mot sitt slut och än har vi lite tid kvar att spendera tillsammans med de vi tycker om. Har haft en jobbhelg och den övergår i ytterligare fyra dagars jobb innan jag kan pusta ut. Det är intensiva veckor fram över, likaså hösten. Men det väntas mycket gott utav det senare. Vi har nämligen lite resor och äventyr inplanerade under hösten, vintern och våren - härligt!
 
Veckan som har gått - har bestått av jobb och ytterligare jobb - har även hunnits med en tripp till Köpenhamn med min fina vän Linda. Vi valde självklart en dålig dag då det ösregnade - men å andra sidan fick vi kvalitetstid, en dag utanför det vanliga och supermysig lunch i en storstad, vi var nöjda. Fortsättningsvis har det varit en vecka som mycket inför den stora dagen har lagts på plats. För vi har hittat en gudomlig plats där vi vill ha en utomhusvigsel på samt resterande festligheter tillsammans med våra familjer och vänner. Sedan har jag även hittat min klänning, spånat på tärngåvor, fixat fotograf och även ringen. Mycket dekoration till vårt tema har även lokaliserats och ska strax börja införskaffas. Lite smått och gott, helt enkelt! Nu ska vi fundera på om vi ska göra inbjudningskorten själva eller beställa?
 
 




Kom ihåg mig?