Mini jul

| Dagligen
Vintern kom hit i söndags 
 
God morgon, måndag! Då var julveckan här, och det är väll mysigt? Som jag skrev i början av månaden så älskar jag tiden innan julafton, och just nu känner jag mig rätt mättad på allt som heter jul. På gott och ont. Men, den riktiga julen - alltså i helgen - kommer också vara väldigt mysig.
 
Idag går jag in på några intensiva veckor, och framför allt dessa tre som är framför oss. Blir mycket jobb, och många heldagar på jobb. Det blir extra mysigt att få träffa Simon och alla andra när tiden ges. Hur som helst så körde vi en mini jul tillsammans med min familj i helgen. Och det blev självklart väldigt lyckat. Familjen anlände i lördags vid lunch, efter att vi fått oss en liten sovmorgon, mys i soffan och fått fixat det sista. Dem kom till ett dukat mini julbord. Detta högg vi glatt in på allihopa och kvällen fortsatt med bebismys och klappar. Fick leka av mig tillsammans med brorsdottern och mysa extra med brorsonen. Visst är det härligt med små i familjen? 
I går hade vi turen då Simons morföräldrar bjöd på kaffe och hand föräldrar bjöd på middag. Så det blev ett bra avslut på en magisk helg, enligt mig.
 




Kom ihåg mig?