Skönhetsklappar

| Julinspiration, Skönhet
- Inlägget innehåller reklamlänkar -
 
 
Något som jag älskar att ge bort i gåva är skönhetsprodukter! Jag vet inte varför just skönhetsprodukter är roligast att ge bort, men så är det. Att få köpa det där lilla extra till någon annan och förhoppningsvis tycker personen om det lika mycket som en själv. Blir glad bara utav tanken. Tänkte passa på och tipsa om produkter som jag tror andra hade uppskattat nu till julklapp, de är även mina favoriter och vad jag alltid har hemma i skåpet.
 
1. Maria Nilas Soft serie är fantastisk till personen som har torrt och frissigt hår
eller bara vill ha mjukt och glansigt sådant. Provade detta första gången när
jag var i New York, sedan dess har jag varit fast. Ni hittar detta paketet här.
 
2. Tidernas bästa bodyloationen kommer från Biotherm! Har använt denna pumpflaskan
i flera år nu (självklart köpt nytt när den tagit slut) och jag älskar den! Ni kan köpa den
här eller vänta in Kicks julkalender - vet att den är på 50% där även i år.
 
3. Fotkrämen från ovan. Clarins gör magnifika krämer, och fotkrämen är inte ett undantag.
Varför inte köpa fot -och handkräm till någon du tycker om? Ni finner dem här.
 
4. Olja, olja, olja. Räck upp en hand, dem som hatar frissigt hår. 
LCC har lösningen i denna lilla flaskan. 
 
5. Facemist - morgon, middag, kväll - Go! Denna är ett beroende för mig.
 




Kom ihåg mig?