Some days I want to spend in bed

| Dagligen, Inredning
 
God morgon torsdag! Och oj, vilken vecka det har varit hittills. Jag är för nuvarande långledig - och jag njuter över detta. Har tagit lite extra pass under julen, start nästa måndag, så jag laddar upp energin. Men.. i tisdags på väg hem från jobbet, eller rättare sagt på väg till ärenden, så ramlade jag i innerstan. Skrapade upp knä och fick min tumme stukad. Allt på grund av nedskräpning.. Typiskt! Därmed blev mina ärenden inställda och jag haltade hem och la mig på sängen. Tyckte faktiskt synd om mig där.
 
Igår blev en mycket bättre dag trots mitt hand-i-kapp. Lyckades ta mig runt på ärendena och handla hem lite mat. Väl hemma fick jag ett sms om jag var ledig för kaffe och bebisgos - och självklart var jag det. Slutade med shopping på Emporia med Sandra och lilla L. Himla mysigt och fylld med ny positiv energi var jag. Myskvällen i soffan med min bättre hälft slutade med en lägenhetsvisning i Lund. Och alltså, ååååh! Lika stor tvåa som vi har nu, men så mycket finare. Tycker att vår lägenhet har blivit jättefin, men vi är rätt klara med denna stad. Dessutom vill vi närmare Simons familj, vilket är ganska förståeligt. 
 
Lägenheten var på markplan, fräsch och jättebra planlösning. Har en liten uteplats och alla maskiner man för tillfället drömmer om; tvättmaskin, torkskåp och diskmaskin (!). Att den kändes lyxig och fin är dessutom ett plus. Så nu hoppas jag faktiskt att vi har lite tur på vår sida. För den hade varit perfekt att mellanlanda i innan vi köper radhus. 




Kom ihåg mig?